Het leveren van Medewerkers Met de Kracht van het Intranet
Iedere medewerker heeft toegang tot het intranet op hun Office 365. Het biedt hen de mogelijkheid om te communiceren en gemakkelijk samen te werken, door middel van video-conferencing. Echter, sommige medewerkers geen toegang tot het intranet, terwijl anderen de interface kunt zien, maar kan geen verbinding maken. Om dit probleem aan te pakken, heeft Microsoft twee opties.
De eerste optie is voor het bedrijf om de online software om verbinding met het intranet te installeren. Deze software biedt de gebruiker een interactieve ervaring op het intranet. De gebruiker kan ook gebruik maken van de remote desktop-functie om verbinding te maken met zijn of haar collega's, met behulp van een netwerkverbinding.
De andere optie is om de Remote Desktop Services applicatie voor gebruikers die geen toegang hebben tot het intranet hebben installeren. Hiermee kunnen medewerkers eenvoudig verbinding maken met hun collega's zonder enig probleem. De applicatie stelt gebruikers in staat om meerdere sessies te openen en data te versturen en te ontvangen en te controleren het aantal deelnemers die zijn toegestaan om de sessie te sluiten.
Met het oog op het intranet van de Remote Desktop te bekijken, gebruikers moeten worden met behulp van Windows 7 of Vista. De software moet worden geïnstalleerd om hun besturingssysteem voordat ze het kunnen gebruiken. U moet de Software Assurance te voeren op uw Office 365, om te garanderen dat het correct wordt geïnstalleerd.
Er zijn twee manieren om verbinding te maken met het intranet: via Windows Task View of Internet Explorer. Gebruikers kunnen hun browser te openen om het nieuwe venster dat verschijnt en typ een nieuwe naam.