Onder hen zijn magere yoghurt met live actieve culturen die slechte bacteriën te bestrijden bevat; bonen, peulvruchten, noten, magere melk en vers fruit en groentesappen. Naast fruit, peulvruchten, noten, yoghurt en sojamelk bieden ook een goede bron van eiwitten en mineralen.

Hoewel het belangrijk is om te eten van de juiste soorten voedsel om een ​​gezond dieet, het is niet genoeg. Het wordt aanbevolen om vloeibaar voedsel drinken mee te nemen, omdat deze zijn lager in calorieën, dus je gezond kunt blijven zonder smaak en aroma te offeren. Bovendien zijn deze drankjes zijn veel gezonder dan gewone drankjes gemaakt van groenten en fruit.

Het drinken van dranken die zijn gezoet met suiker zijn meestal hoog in calorieën. Het wordt aanbevolen om het drinken van dranken zoals koffie, thee, en suikerhoudende frisdranken te vermijden. Ook het drinken van dranken die grote hoeveelheden cafeïne, zoals thee, zijn ongezond.

Voor die mensen die willen hun inname van dranken die rijk zijn aan calorieën te verminderen, een substituut drankje is om fruit of groenten te nemen. Dit zal u helpen om een ​​gezond dieet te houden. Afgezien van het feit laag in calorieën, fruit en groenten zijn ook rijk aan vezels en voedingsstoffen. Het drinken van een glas water per dag bij de maaltijd zal ervoor zorgen dat uw spijsvertering werkt efficiënt.

Kortom, er zijn verschillende soorten drankjes beschikbaar in de markt, en elk drankje heeft zijn eigen functie. Vloeibaar voedsel drankjes zijn de meest voedzame en ze zijn een grote bron van energie, terwijl de andere dranken zijn voornamelijk suiker gevuld en zijn niet zo voedzaam. Met het oog op een gezonde voeding hebben, wordt voorgesteld om caloriearme drankjes te kiezen en eet gezond fruit, groenten en volkoren granen. Bij het drinken van enige vorm van drankjes, is het best om uw arts te raadplegen.

.

Food beverages